maman&nini

بدون عنوان

1393/12/11 3:35
نویسنده : marzie
41 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

ببخشید که مامان زود تر برات مطلب جدید نذاشته .توی این مدت چند صفحه ای برات توی دفتر خاطراتم نوشتم .

امروز مامان 38هفته و 2 روزه تو را توی دلش احساس می کنه

توی این مدت همه اش به تو فکر می کنم همش از خدا میخوام سالم وزيبا وخوش خلق و عاقبت به خیر باشی 

عزیز دلم ...همین الان یه تکون حسابی تو دلم خوردی. .خوشگل مامان. ..

میخوام بدونی که تو دختر نازنین ما هستی ومن وبابا از داشتنت خیلی شاد و شکر گذاریم

دیگه حسابی مشتاق دیدنت شدیم. .از خدا میخوام بتونم تو را سالم وآسون به دنیا بیارم

آخرین باری که رفتیم سونو خانم دکتر بهم گفت تو یه دختر سالم و رسیده وتپل مپلی. ..از اون روز دیگه دل تو دلم نیست که ببینمت عزیزم. .من از وقتی یادم میاد عاشق بچه ها بودم چه برسه به تو نازنین که پاره تن خودمی. .

عشق مامان. ...بی صبرانه منتظرتم عزیزم...

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به maman&nini می باشد